..............................................................................................................................................................................................................
Un copil iti schimba total viziunea asupra vietii si, implicit, prioritatile. El devine cel mai important si nimic din ceea ce conta inainte nu pare sa mai aiba aceeasi greutate. Iti doresti un singur lucru – sa il stii sanatos.
Incepi cu lucrurile mici: cumperi jucarii sigure, adecvate varstei lui, hainute din materiale naturale, atunci cand creste, il inscrii la cele mai bune scoli; pe scurt, faci tot ceea ce poate face un parinte pentru a-ti stii puiul sanatos.
Spre exemplu asigurarea de sanatate Junior de la Eureko destinata copiilor si tinerilor cu varsta intre 12 luni si 18 ani ofera consultatii anuale la medici specialisti, proceduri medicale si examene de diagnostic, spitalizare si interventii chirurgicale in tara sau in strainatate, transport medical de urgenta si multe altele.
Un astfel de produs costa 23 euro/luna sau 48 euro/luna in functie de produsul ales.
Asemanari si deosebiri intre sistemul de stat si asigurarile private de sanatate Eureko
|
Sistemul public |
Ce vor clientii? |
Ce ofera Eureko? |
Acoperire |
- Sistemul public – teoretic, statul plateste tot, desi nu sunt furnizate toate serviciile
|
- Mai multa atentie pentru pacient si servicii medicale mai bune
|
- Acoperire nationala in sistem privat
- Toate specialitatile si procedurile medicale, inclusiv spitalizare
|
Plata |
- Sistemul public – 5.5% contributia lunara la fondul de asigurari sociale de sanatate
- Sistemul public – plati informale
|
- Fara plati informale
- Sa nu plateasca de doua ori (si la stat si la privat)
|
- Deductiblitate fiscala de 250euro/an
- Stabilitate financiara (supraveghere permanenta din partea CSA)
- Facturare directa catre asigurator
|
Acces |
- Sistemul public – perioade lungi de asteptare; e nevoie de relatii ca sa ajungi la medici buni
|
- Fara perioade de asteptare
|
- Acces rapid prin Contact Center activ 24 de ore din 74
- Asistenta permanenta din partea intermediarului de asigurari
|
Calitate |
- Sistemul public – echipamente invechite; personal nepoliticos si indiferent
|
- Curatenie/ordine
- Personal calificat, politicos si grijuliu
- Servicii de calitate
|
- Sistemul privat – personal medical bine pregatit
- Servicii prompte
|
..............................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................